Tarafbet Şikayet Konuları İle İlgili Yardım
Tarafbet sitesinde bir şikayeti gündeme getirdiğinizde ya da getirmek istediğinizde, tarafbet şikayet konuları ile ilgili yardım bölümlerini kullanabilirsiniz. Bu yazıda sizlere, hangi bölümleri kullanabilirsiniz, müşteri hizmetleri tarafından nasıl bir yaklaşım sergilenmektedir? Gibi soruların detaylarını vermeye çalışacağız.
Tarafbet Şikayet Konularında Prosedür
Önce tarafbet şikayet konularında prosedür hakkında sizlere bilgi verelim. Şikayette bulunmadan önce, seçeneklerin hangileri olduğu hakkında bilgi sahibi olmalısınız. Canlı destek ile şikayet bildiriminde bulunabilirsiniz. Elektronik posta ile şikayet bildiriminde bulunabilirsiniz. WhatsApp ya da Telegram ile şikayet bildiriminde bulunabilirsiniz. İsterseniz sitede, iletişim bölümünde, açık bir şekilde yayınlanmış iletişim telefon numarasını kullanabilirsiniz. Telefon üzerinden de irtibata geçip, şikayet bildiriminde bulunabilirsiniz.
Tarafbet Şikayet Konularında İşlem Basamakları
Şimdi tarafbet şikayet konularında işlem basamakları hakkında sizlere bilgi verelim. Bir problem yaşıyor iseniz, öncelikli olarak bahsettiğimiz gibi, canlı destek elektronik posta, irtibat telefon numarası, WhatsApp ya da Telegram gibi seçenekler ile müşteri hizmetlerine ulaşacaksınız. Müşteri hizmetleri temsilcisi ile görüşüp, şikayet konusunu ortadan kaldırmaya çalışacaksınız. Görüşme yaptığınızda, şikayet konusu devam ediyor ise, bu durumda yeniden elektronik posta servisi üzerinden irtibata geçeceksiniz. Elektronik posta gönderip, detaylı bir şekilde şikayet konusunu anlatacaksınız. Müşteri hizmetleri ilk aşamada, en fazla 24 saat içerisinde şikayeti inceleyeceğini beyan edecek ve size bilgi içerikli bir elektronik posta gönderecektir. Akabinde, inceleme sürecine geçilecek ve müşteri hizmetleri konuyu detaylı bir şekilde ele alıp, ilgili departmanların inceleme sürecini tamamlamasını bekleyecektir. Bu süreç tamamlandığı andan itibaren, sizlere, elektronik posta ile yine geri dönüş sağlanacaktır.
Tarafbet Müşteri Hizmetleri Şikayetleri Çözmedi
Yukarıda bahsedilen prosedür tamamlandığı halde, siz kullanıcı olarak, tarafbet müşteri hizmetleri şikayetleri çözmedi gibi bir olumsuzluğu gündeme getiriyor olabilirsiniz. Size göre şikayet konusu çözülmemiş olduğunu düşünebilirsiniz. Elbette ki memnun kalmamış olabilirsiniz. Bu durumda, yeniden müşteri hizmetlerine elektronik posta ile ulaşabilirsiniz ve şikayet konusunu tekrar gündeme getirebilirsiniz. Ancak müşteri hizmetlerinin bu konuyu çözemeyeceğini düşünmekteyseniz, bu durumda yapabileceğiniz işlem nedir? Yapabileceğiniz işlem, lisans veren oyun kontrol ve denetleme komisyonuna resmi bir başvuruyu gündeme getirmek olacaktır.
Tarafbet Şikayetleri Çözmeyince Başvurulacak Kurum
Şikayet konuları ile ilgili yardım konusunda, müşteri hizmetlerinden cevap alamaz iseniz yani cevap alır ancak memnun kalmaz iseniz, bu durumda, farklı bir kanala daha başvuru yapma hakkınız bulunmaktadır. Tarafbet şikayetleri çözemeyince başvurulacak kurum, lisans veren oyun kontrol ve denetleme komisyonu olacaktır. Bu siteye lisans veren komisyonun, Hollanda Antilleri oyun kontrol ve denetleme komisyonu olduğu görülmektedir. Resmi şikayetinizi bu komisyonun üzerinden de tabii ki resmi anlamda gündeme getirmeniz mümkün olacaktır. Yapılması gereken işlem şu şekildedir. Önce müşteri hizmetleri ile görüşün, müşteri hizmetleri ile olan her türlü yazışmayı, görüşmeyi kayıt altına alın. Bunları da belge olarak oyun kontrol ve denetleme komisyonuna göndereceksiniz.
Tarafbet kontrol denetleme
Oyun kontrol denetleme komisyonu resmi internet sayfasına giriş yaptığınızda, irtibata geçebileceğiniz elektronik posta adresini göreceksiniz. Buraya elektronik posta üzerinden bildirim göndereceksiniz. Net ifade kullanın, net açıklamaları gündeme getirin. Ayrıca, bahsettiğimiz gibi müşteri hizmetleri ile görüştüğünüz tüm görsel görüntüleri, canlı destek ya da WhatsApp veya Telegram gibi görüşmelerin, görsel desteklerin ya da elektronik posta bildirimlerinin görsel desteklerini de ilgili kuruma gönderin. Çözüm elde edemediğinizi ifade edin. İlgili komisyon lisans belgesi gereği, siteye ve şirkete verdiği yasal yetki belgesi gereği, görevini yapacaktır. Avrupa Birliği yasaları hükümleri kapsamında şikayet konunuz ele alınarak ve değerlendirilecektir. Haklı bulunmanız durumunda ise site hakkında yaptırım kararı gündeme getirilecektir.