Her aşamada, her hizmette, her işlemde değişmez bir şekilde, Tarafbet müşteri memnuniyeti ön plana çıkarılmaktadır. Hazırlanmış herhangi bir iletişim kanalını tercih edebilirsiniz, bir temsilci ile birebir muhatap olabilirsiniz. Bu durumda dahi anlayan, dinleyen, çözüm üreten, üye yanlısı tavır sergileyen temsilcilerin, profesyonel hizmetlilerin karşınıza geldiğini göreceksiniz.
Tarafbet Müşteri Memnuniyeti: E-Posta İle İletişim
Herhangi bir konuyu gündeme getirmek istiyor olabilirsiniz, bir bilgi ya da bir belge talep edebilirsiniz. Müşteri hizmetleri de sizlere ulaşıp, herhangi bir konuyu ya da güncellemeyi, yeni giriş adresini bildirebilir. Tüm bunlar kapsamında, Tarafbet e-posta ile iletişim seçeneği gündeme gelecektir. Resmi bir elektronik posta adresi hazırlanmıştır. İki taraf açısından da kullanılan ve kullanılması gereken adres, [email protected] olacak şekilde belirlenmiştir. Şikayet bildirimleri dahil, genel bildirim merkezi şeklinde bu adres aracılığı ile gündeme getirilmektedir. Gönderdiğiniz bir bildirime hızlı bir şekilde geri dönüş yapıldığını tespit edebilirsiniz.
Tarafbet Müşteri Memnuniyeti: Canlı Destek İle İletişim
Müşteri memnuniyeti prensipleri dahilinde oluşturulan, çalışan bölümlerden bir tanesi, Tarafbet canlı destek ile iletişim şeklinde karşınıza çıkar.dınız ve kullanıcı adınız bölümünü doldurursunuz, departman seçimi ile birlikte görüşmeye başla butonuna basarsınız. Görüntülü ya da sesli sohbet özelliği yoktur. Her konuyu gündeme getirebilirsiniz, soru, bilgi, şikayet, yardım talebi, teknik destek talebi gibi detaylar hakkında görüşebilirsiniz. İlgi gösteren, çözüm üreten, yol gösteren, talepleri karşılayan personeller ile karşılaşacaksınız.
Tarafbet Telefon İle İletişim
Ana sayfanın en üst bölümünde yeşil renkli bir telefon sembolü bulunmaktadır. Bunu kullanmanız ve Tarafbet telefon ile iletişim seçeneğini gündeme getirmeniz mümkündür. Hayır. Bir defa bastığınızda karşınıza bir pencere gelecektir. Bu pencere aranma talebi şeklinde oluşturulmuştur. Siz önce buradan tıklama işlemini yapacaksınız, akabinde kullanıcı adınız bölümünü dolduracaksınız. Temsilci seçiniz kısmından, bir müşteri hizmetleri temsilcisini işaretleyeceksiniz.
Hemen altına, güncel telefon numaranız bölümüne, kullandığınız numarayı yazacaksınız. Sabit ya da cep telefonu yazmanız önemli değildir. Bir alt kısma indiğiniz takdirde, adınız, soyadınız bölümünü göreceksiniz, üyelik bilgileriniz ile de bunu dolduracaksınız. Sizlere ilgili departman temsilcisinin geri dönüş yapması amacı ile aranma nedeni bölümünü de mutlaka doldurun. Bahisler, oyunlar, kampanyalar, turnuvalar, para yatırma çekme işlemleri, üyelik işlemleri gibi konuları yazabilirsiniz. Her konuyu yazmanız mümkündür. Tüm alanları doldurduktan sonra, belgenin altında gördüğünüz talep oluştur butonuna basacaksınız. Yoğunluk sırasına göre, en kısa zamanda müşteri hizmetleri temsilcisi verdiğiniz numara üzerinden sizleri arayacaktır. Taleplerin alınmasında, 12.00 saati ile 00:00 saati arasında bir geri dönüş sisteminin geçerli olduğu görülmektedir.
Tarafbet Müşteri Hizmetleri İlgili Mi?
Canlı destek, aranma talebi ya da e-posta ile müşteri hizmetlerine ulaşmanız önem taşımaz. Özellikle Tarafbet müşteri hizmetleri ilgili mi? yani sorusunda, her biri konusunda profesyonel temsilciler ile karşılaştığınızı göreceksiniz. Sizin bilerek ya da bilmeyerek, herhangi bir kural dışında işlem yapmanız önemli değildir. Bu sebeple de müşteri hizmetleri bunu tespit eder, sizin başvurunuz ile birlikte yaptığınız yanlışı gerek duyar ise, yazılı ve görsel olarak tarafınıza iletir. Hatta doğru davranış tarzları hakkında sizlere bilgi verir. Elbette bir mağduriyet yaşamış olabilirsiniz. Elbettelgili temsilci karşınıza geldiğinde, inceleme sürecine girer, hatayı tespit eder, hatayı tespit ettiğinde, gerekli düzeltmeleri yapar. Bir mağduriyet ortaya çıkmış ise, mağduriyetin giderilmesini sağlayacaktır. Her kanalda, ilgi gösteren, deneyimli, konusunda uzman personellerin sizleri karşıladığını görmelisiniz.